به گزارش روابطعمومی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، مدیرعامل به همراه رئیس هیئتمدیره بانک توسعه تعاون، با حضور در دفتر مرکزی این شرکت، ضمن بازدید از واحدهای مختلف آن و حضور در جمع اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان شرکت، در فضایی صمیمی و دوستانه شنونده مشکلات و نقطه نظرات آنها بودند.
در جریان این بازدید، دکتر علی سرزعیم با اشاره به نقش راهبردی و مؤثر شرکت خدمات و پشتیبانی در کمک به تحقق اهداف بانک توسعه تعاون، بر ضرورت تقویت ظرفیتهای اجرایی شرکت و تعامل اثربخش با شرکتهای تابعه بانک تأکید کرد. وی همچنین رعایت عدالت در فرآیند جذب نیروی ماهر و با انگیزه در چارچوب قراردادهای فیمابین از طریق فراخوان عمومی را از الزامات مهم در مسیر توسعه سرمایه انسانی عنوان کرد و بر ضرورت ارتقاء آگاهی توأم با رضایتمندی پرسنل شرکتی، تصریح کرد.
دکتر نعمتالله رضائی، رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از فعالیتهای شرکت، بر لزوم ارتقای مستمر کیفیت خدمات ارائهشده از سوی شرکت به بانک و رعایت مؤلفههای صحت، دقت و سرعت در انجام امور، بر بهینهسازی فرآیندهای پشتیبانی تأکید کرد.
در ادامه این بازدید، مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره شرکت ضمن تشریح برخی از مهمترین موضوعات، نیازها و چالشهای موجود شرکت، درخواستهایی در خصوص مشکلات مرتبط با واحد وصول مطالبات، ضرورت تسریع در فرآیند واگذاری امور تعمیر و نگهداری تابلوهای شعب بانک، ارائه گزارش بازسازی شعبه شرکت صرافی توسعه تعاون و امکان سنجی اجرای پروژه همسان سازی شعب بانک مطرح کردند.
انتهای پیام./