وصول مطالبات

شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون از سال 1397 عملیات وصول مطالبات را با به کارگیری و استفاده از نیروهای مجرب بانکی و نیروهای جوان و با استعداد آغاز کرده است و امروز با تکیه بر تجربه چند ساله خود و وصول بیش از 1300 میلیارد ریال مطالبات معوق و تسریع در بررسی پرونده‌های حقوقی، آمادگی ارائه خدمات تخصصی به مشتریان خود در سرتاسر کشور را دارد.

3

 با توجه به مفاد قرارداد منعقده برون سپاری وصول مطالبات که با تأیید بانک مرکزی و مدیریت محترم امور حقوقی بانک انجام می گیرد، فرآیند وصول مطالبات در این معاونت (تماماً تحت کارتابل رسمی بانک توسعه تعاون و با لحاظ محرمانگی مکاتبات) به دو قسم از جمله پیگیری و وصول آن قسمت از مطالبات بانک اعم از معوق و مشکوک الوصول که به شرکت ارجاع می گردد، از طریق شناسایی مدیونین اعم از متعهد اصلی، راهن، ضامنین و ظهرنویسان و مذاکره با آنان به منظور وصول مسالمت آمیز مطالبات بدون اقدام قانونی؛ همچنین شناسایی اموال مدیونین و ضامنین در پرونده هایی که منجر به صدور رأی قطعی شده و قابلیت توقیف و مزایده دارند و جزء مستثنیات دین نمی باشد و از طریق بانک به شرکت واگذار می گردد انجام می شود.