بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

maxbizz@mail.com

اولین دوره مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون ویژه همکاران استان تهران برگزار و برندگان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون در اولین دوره ویژه همکاران شاغل در استان تهران برگزار شد. در این مسابقات آقایان ورزشکار در چهار رشته تنیس روی میز، دارت، شطرنج و فوتبال دستی و خانم‌های ورزشکار در دو رشته فوتبال دستی و دارت به رقابت با یکدیگر پرداختند.
در پایان این مسابقات، قهرمانان جوایز خود را از دستان آرمین معصومی مدیرعامل، سعید تاجداری رئیس هیئت مدیره، جعفر بارگیران نائب رئیس هیئت مدیره و هوشنگ حسنی و احسان بندری از اعضای هیئت مدیره، دریافت کردند.
بر اساس این گزارش در تنیس روی میز امین بدلی مقام اول، علیرضا محمودنژاد مقام دوم و سعید آدینه‌فر مقام سوم را کسب کردند. در شطرنج محمد رفیع‌نژاد به مقام اول، بهروز چهارگلی به مقام دوم و مهیار تنباکوسازان به مقام سوم رسیدند.
همچنین در فوتبال دستی آقایان تیم محمد رحیمی و رضا خشنود به مقام اول، تیم داوود عسگری و یوسف داداتی به مقام دوم و تیم حسین ضیائ الحق و علیرضا داوودی به مقام سوم رسیدند. در فوتبال دستی خانم‌ها تیم الناز محرابی و زهرا پاکدل‌نژاد مقام ا ول، تیم شلیر احمدی و عطیه خدیری مقام دوم و تیم ندا آشتیانی و فاطمه شهبازمحمدی مقام سوم را کسب کردند.
بر همین اساس در دارت آقایان محمدعلی ادیبی مقام اول، آرمین سردانی مقام دوم و شهروز طریقی مقام سوم را دست یافتند. در دارت خانم‌ها نیز خانم‌ها ههسا همراه‌نژاد به مقام اول، فائزه السادات صالحی به مقام دوم و الهام درویشی به مقام سوم رسیدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *